Friday, October 7, 2011

saat-saat genting

hai..hay..hae..hau (,")

lama nya tak update blog, nak kata sibuk xada la sangat.Ntah kenapa tiba-tiba tak ada mood nak kisah kat blog nie..maklumlah diri sendiri pun tak terurus,tak terjaga.nie kan pula nak kisah kat blog. yelah, blog ini aku buat hanya semata-mata untuk dijadikan diari hidup aku, untuk dijadikan tempat aku berceloteh. so, bila dah tak ada apa-apa yang menarik dalam hidup aku maka tak adalah celotehan kat blog ini..

xtually, aku nie sebenarnya bukan yang jenis suka berceloteh even ada pobelom apa-apa pun aku tetap keep silent. tat wai my blog seldom to update.
lar, banyak la pulak aku dok cakap-cakap nie..ok, teruihh to da point, xtually post kali ini nak masuk gambar jew sikit-sikit..gambar yang diambil during holiday kat genting awal bulan ini.. biasa la, nak nunjuk-nunjuk sikit.

~ nie semasa tunggu komuter kat K.L...oiiitt gila ke pe tunggu Komuter tepi jalan..hehehe, mana ada tunggu komuter, adalah tue kann!! hehehe..cuma looking for inspiration jew.

 ~ tak sabar hendak naik cable car..yelah, kali terakhir masa tahun lepas kat langkawi. 

 ~ nasib baik keta kat belakang aku tue tak ada enjin, law tidak dah lama aku kebas..hahaha.. da type of car is the dream I wanna that one day 

 ~ wah..berkaca mata la pulak..thanks 2 my fwen bcoz willing to borrow.. semak kor sumak????

 ~ nie masa naik gapo ehh...?? cyclone kot.aku pun tak ingat dah.. senang2 rakit gatih.hahaha... 

tapi yang terbaik kat c2 main space shot la..abg long bulan bintang pun berteriak@menjerit@menangis pun ada. hahahaha.

No comments:

Post a Comment